Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Ο ρόλος

Στις σκέψεις στο μυαλό μου
Στου λύχνου των ματιών μου
Ο ρόλος δεν μου ταίριαζε αυτός
Υφάντρας του ονείρου
Χαμένου της συζύγου
Ο ρόλος δεν μου ταίριαζε αυτός

Στημόνι δεν κρατούσα
Σαΐτα δεν πετούσα
Ο ρόλος δεν μου ταίριαζε αυτός
Γυναίκα αφημένη
Στην μοίρα της δεμένη
Ο ρόλος δεν μου ταίριαζε αυτός

Μα δες που είμαι τώρα
Να μην περνά η ώρα
Δικός μου ρόλος έγινε αυτός
Αγκίστρια να υφαίνω
Χωρίς να ξαποσταίνω
Δικός μου ρόλος έγινε αυτός

Και τώρα πλέκω μέρα
Φονιάδες με φλογέρα
Δικός μου ρόλος έγινε αυτός
Ν' αντέχω ως το βράδυ
Ξυπνάς μες στο σκοτάδι
Δικός μου ρόλος έγινε αυτός

Ελένη, Πηνελόπη
Με σκίζουνε με πόρπη
Ο ρόλος ποιος να μου ταιριάζει ποιος
Που φεύγω μα και μένω
Καρδιά τρελή πεθαίνω
Ο ρόλος ποιος να μου ταιριάζει ποιός...


24/11/2005

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου