Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Μη σε νοιάζει ομορφιά μου…

Ένα μήλο golden, θα σου φτιάξω να ‘χεις σπίτι
όταν λέω open, το πορτάκι του θ’ ανοίγεις
θα με βάζεις μέσα, και θα λες πως είναι pity
χαλασμένη τρέσα, να βαστώ και πώς εθίγεις!


Μη σε νοιάζει ομορφιά μου
σουρουπώνει η ματιά μου
και χωρίς κουρτίνες είν’ ωραία
μέσα μπες στην αγκαλιά μου...
............................Από βλέμματα στυγνά-λαθραία
............................-μη σε νοιάζει ομορφιά μου-
............................θα σε κρύψει η ματιά μου...
Σαν μια άχλη με σκοτάδι
στο κορμί σου, η ψυχή μου ρίχνει
σαν γεμίσει απ’ το λάδι
η φωτιά μας, δεν θα μείνουν ίχνη...
.............................Μη σε νοιάζει ομορφιά μου
.............................θα σε κρύψει η ματιά μου


Ένα μήλο golden, θα σου φτιάξω να ‘χεις σπίτι
όλο και πιο often, να μου φτιάχνεις χίλιες στίξεις
με τα μάτια μόνο, να βαρά το καρδιοχτύπι
και να λέω «λιώνω, βάλε μου μωρό μου stitches!»


16/10/2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου